A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сатанівська територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Створення Центру надання адміністративних послуг в Сатанівській селищній об’єднаній територіальній громаді

Дата: 01.12.2020 20:05
Кількість переглядів: 70

ПРОЄКТ:

Створення Центру надання адміністративних послуг в Сатанівській селищній об’єднаній територіальній громаді

 

ЗАЯВНИК:

Орган місцевого самоврядування Сатанівська селищна рада об’єднана територіальна громада Хмельницької області.

 

ФІНАНСОВА ТА НЕФІНАНСОВА ПІДТРИМКА:

За підтримки Програми «U-LEAD з Європою», що фінансується Європейським Союзом та країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею, Швецією.

Бюджет Сатанівської селищної ради.

 

ТЕРИТОРІЯ ПРОЄКТУ: 

Населені пункти Сатанівської селищної об’єднаної територіальної громади Хмельницької області.

Смт Сатанів – створення ЦНАП та села Клинове та Іванківці – створення віддалених роочих місць ЦНАП.

 

ПЕРІОД РЕАЛІЗАЦІЇ:

2016-2019 роки.

 

ЦІЛЬОВІ ГРУПИ ПРОЄКТУ:

Громада – мешканці Сатанівської селищної об’єднаної територіальної громади (8052 особи), в тому числі соціально-демографічна характеристика громади:

Демографічний (віковий) склад (кількість)

Діти до 18 років – 1273 осіб

18-35 років – 1534 осіб

35-60 років – 2279 осіб

60 та далі – 2966 осіб.

Гендерний склад (жінки, чоловіки) (кількість)

Чоловіки – 3463 осіб

Жінки – 4589 осіб

Кількість внутрішньо переміщених осіб у громадіс – 22.

Чисельність населення в адміністративному центрі ОТГ (смт Сатанів) – 2253 осіб.

Сусідні регіони, громади та населені пункти

Мешканці громад, сусідніх з громадою-учасницею проєкту (1500 осіб).

Відвідувачі міста та туристи (2500 осіб).

Ініціатор – орган місцевого самоврядування Сатанівської селищної ради (35 осіб; вік – 24-60 років; посадові особи ОМС, спеціалісти та технічні працівники). Є безпосередніми замовниками проєкту та зацікавлені у якості продукту проєкту.

Бізнес

Неурядові організації

Сусідні регіони, громади та населені пункти

ЗМІ

 

МЕТА:

забезпечити громадян та бізнес Сатанівської ОТГ доступними та якісними адміністративними та соціальними послугами.

 

ЗАХОДИ:

Проєкт зі створення ЦНАП забезпечив виконання завдання 1.3.1. Покращення інфраструктури підтримки бізнесу Операційної цілі 1.3. Підтримка розвитку малого і середнього бізнесу та залучення інвестицій Стратегічної цілі 1. Розвиток туристичного потенціалу та підприємницької активності громади Стратегічного плану Сатанівської громади до 2020 року, яким передбачено технічне завдання «Створення центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу)» http://satanivska.gromada.org.ua/docs/10833/.

 

2016-2017 роки

Загальна вартість проведених інвестицій в ЦНАП з селищного бюджету у 2016-2017 роках складає – 1 967 218 грн., в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації та експертного звіту – 86 504 грн. (2016 р.),  реконструкція приміщення – 1 369 772 – грн., капітальний ремонт  пішохідної доріжки та під’їзду/площадки для автомобілів (на 6 паромісць) – 410 942 грн., комплект системи відеонагляду – 100 000 гривень.

Довідково:

У 2016 році ТОВ «Хмельницькагропроект» м. Хмельницький, був розроблений проект «Реконструкція будівлі бібліотеки для дітей під адмінбудівлю по вул. І.Мазепи, 5 в смт Сатанів Городоцького району Хмельницької області», який було затверджено рішенням сесії Сатанівської селищної ради від 20 травня 2016 року № 2/7-2016.

 

2018-2019 роки

У 2018 році за результатами конкурсу проектів Першого раунду Фази впровадження з модернізації та створення ЦНАП за підтримки «U-LEAD з Європою», що фінансується Європейським Союзом та країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею, Швецією, Сатанівська ОТГ отримала допомогу по матеріальному та інституційному забезпечені створення та роботи ЦНАП. Проектом також передбачено двох віддалених робочих місць (ВРМ) у с.Клинове та с.Іванківці.

У 2018 році передбачено профінансувати з селищного бюджету підключення до мережі Інтернет, придбання Wi-fi-роутерів, загальною вартістю – 5 000 гривень.

 

Проєктом здійснено наступні види підтримки:

  • Розробка Технічних завдань (ТЗ) по створенню ЦНАП для громади. Технічне Завдання для ЦНАП – відправна точка та дорожня карта для створення ЦНАП
  • Фізична підтримка: меблі, офісне обладнання та техніка, програмне забезпечення;
  • Інституційна підтримка: створення інституційної структури ЦНАП, навчання персоналу, підвищення обізнаності та участі громадян; навчальні візити та обмін досвідом.

 

Рішення щодо створення ЦНАП:

1. Створення ЦНАП ОМС (ОТГ) на базі приміщення, запропонованого Громадою, із 2-ма ВРМ.

2. Фізична модернізація приміщення під ЦНАП, надання меблів, комп’ютерної техніки.

3. Впровадження системи е-документообігу «Вулик».

 

ІНСТИТУЦІЙНИЙ РОЗВИТОК

 

1. Інституційне створення ЦНАП ОМС (ОТГ) із 2-ма ВРМ

Створення ЦНАП дозволить забезпечити надання якісних адміністративних послуг для населення громади, в т.ч. шляхом залучення груп послуг, які на сьогодні не надаються.

2. Створення двох віддалених робочих місць.

Громадою заплановано створення 2-х ВРМ.

У с. Клинове (1811 мешканців, 14 км) функції адміністратора планується покладати на старосту.

У с. Іванківці (1130 мешканців, 11 км) функції адміністратора планується покладати на діловода.

Рекомендована кількість персоналу ЦНАП ОМС (ОТГ) складає 5 осіб, якої буде достатньо для Громади з кількістю населення менше 10000 осіб відповідно до методологічних матеріалів Програми1.

• 1 – начальник ЦНАП (надання послуг РАЦС та нотаріату, адміністратор);

• 1 – адміністратор;

• 1 – державний реєстратор (з функціями адміністратора, буде підключений до ДЗК);

• 1 – спеціаліст2 з реєстрації місця проживання (з функціями адміністратора);

• 1 – головний спеціаліст земельного відділу (з функціями адміністратора).

 

Перелік завдань інституційного створення ЦНАП:

  1. визначити відповідальну посадову особу з керівного складу ОМС за створення ЦНАП
  2. оновити склад робочої групи зі створення ЦНАП
  3. оновити та затвердити Концепцію створення ЦНАП
  4. прийняти рішення місцевої ради про створення ЦНАП
  5. внести зміни до структури та чисельності
  6. внести зміни до штатного розпису
  7. розробити та затвердити Положення про ЦНАП
  8. затвердити посадові інструкції.
  9. Забезпечити безперервність виконання повноважень ОМС з надання адмінпослуг за тимчасової відсутності основного працівника
  10. розробити та затвердити Регламент ЦНАП
  11. розробити та затвердити графік роботи ЦНАП
  12. підписати/отримати узгоджені рішення (угоди/меморандуми / листи-погодження) з суб’єктами надання адмінпослуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП
  13. розробити та затвердити перелік послуг ЦНАП та
    забезпечити фактичне надання цих груп послуг у
    ЦНАП:

a. державна реєстрація актів цивільного стану

b. реєстрація місця проживання;

c. послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо)

d. «нотаріальні дії», що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування у населених пунктах, де немає нотаріусів

e. вклейка фото в паспорт (25, 45 років)

f. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно
g. державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців
h. видача відомостей з Державного земельного кадастру;

i. державна реєстрація земельних ділянок

j. пенсійні адміністративні послуги (ПФУ);

k. «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо).

  1. розробити та затвердити інформаційні картки (ІК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи.
  2. Отримати від інших СНАП ІК
  3. призначити керівника ЦНАП
  4. заповнити усі вакансії у ЦНАП
  5. забезпечити доступи до реєстрів відповідним
    посадовим особам

 

Додаткові кроки для інституційного створення ВРМ:

Визначити перелік послуг, що надаються у ВРМ, та забезпечити фактичне надання цих груп послуг:

a. державна реєстрація актів цивільного стану

b. реєстрація місця проживання;

c. соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);

d. «нотаріальні дії», що вчиняються посадовими особами органів місцевого самоврядування у населених пунктах, де немає нотаріусів;

e. вклейка фото в паспорт (25, 45 років);

f. «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо)


 

ФІЗИЧНЕ СТВОРЕННЯ

 

ЦНАП розміщено на першому поверсі двоповерхової адміністративної будівлі. У будівлі завершено

якісний ремонт у 2017 році. Приміщення обладнано системами опалення (електричне), водопостачання та каналізації, системою відеонагляду, прибудинкову територію впорядковано.
Приміщення 2-х ВРМ у задовільному стані, опалення наявне. Форма власності: комунальна власність Сатанівської селищної ради.

 

АДРЕСИ ПРИМІЩЕНЬ:

ОСНОВНИЙ ОФІС:

32034, Хмельницька обл., Городоцький р-н, селище Сатанів, вул. І. Мазепи, 5.

Загальна площа 72,43 кв. м.

Приміщення ЦНАП обладнане:

  • туалетні кімнати для відвідувачів;
  • куточок для дітей;
  • пандус;
  • доступ до приміщення для осіб з інвалідністю.

 

ВІДДАЛЕНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ:

  1. 32037, Хмельницька обл., Городоцький р-н, с. Іванківці, вул. В. Слободяна 60
  2. 32048, Хмельницька обл., Городоцький р-н, с. Клинове, вул. Григорія Повха, 164

 

МЕБЛІ ТА КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА

Умеблювано для з розрахунку у 7 робочих місць у основному офісі ЦНАП (включно з робочим місцем відвідувача). Надано комп’ютерну техніку для 7 робочих місць у основному офісі ЦНАП та для 2 ВРМ.

Основний офіс (зона фронт-офісу – 6 місць, місце для самообслуговування – 1 місце).

Віддалене робоче місце – 2 місця.

 

Меблі
Встановлено меблі, а саме:

  • Робочий стіл 1
  • Робочий стіл 6
  • Тумба мобільна 6
  • Тумба для принтера 3
  • Шафа гардеробна 1
  • Диван 6
  • Крісло офісне поворотне 6
  • Стілець офісний для відвідувачів 13
  • Стілець дитячий 1
  • Стілець дитячий 1
  • Стіл дитячий 1
  • Металевий сейф 1
  • Металева шафа 1
  • Вазон 3
  • Шафа для паперів 6

Виготовлено на надано ознакування.

Встановлено ролети на 6 вікон з білої тканини.

 

Комп’ютерна техніка

Встановлено комп’ютерну техніку, яку придбано Програмою (у т.ч. 9 комп’ютерів, 5 БФП).

Прокладено локальну обчислювальну мережу для підключення: 7 комп’ютерів, 3 БФП та інших пристроїв.

Забезпечено підведення та належне функціонування Інтернету з необхідною швидкістю передачі даних.

Забезпечено підведення мережі стаціонарного телефонного зв’язку та придбати стаціонарний телефону 1 шт.


 

ВИКОНАННЯ ПРОЄКТУ:

 

20 серпня 2018 року селищним головою підписано План зонування приміщення та Декларацію, яка затверджує Технічне завдання проекту.

27 вересня 2018 року працівники Сатанівської громади, а саме селищний голова, державний реєстратор та спеціаліст з реєстрації місця проживання відвідали діючий ЦНАП в смт Меджибіж в рамках ознайомчої зустрічі від Програми «U-LEAD з Європою» з метою перейняття досвіду та налагодження зв’язків.

Розроблено інформаційні та технологічні картки, гендерний паспорт громади (рішення за посиланням: https://satanivska-gromada.gov.ua/docs/240781/).

У вересні 2019 року завезено оргтехніку та інформаційне ознакування для ЦНАП.

13-14 червня у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій пройшла навчання начальник відділу центр надання адміністративних послуг за програмою тематичного короткострокового семінару «Актуальні питання надання адміністративних послуг».

18-19 липня 2019 року в рамках проекту «U-LEAD з Європою» для старост і спеціалістів Сатанівської селищної ради проведено тренінг «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП» (детальніше за посиланням: https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1563880981/).

1 та 2 серпня 2019 року в рамках Програми «U-LEAD з Європою» для працівників Сатанівської селищної ради проведено дводенний тренінг «Роль органів місцевого самоврядування в обслуговуванні громади (детальніше за посиланням: https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1565183821/).

5 та 6 серпня 2019 року в рамках Програми «U-LEAD з Європою» для працівників Сатанівської селищної ради проведено дводенний тренінг «Знання та навички щодо окремих адміністративних послуг та їх груп»

Тема 1. Реєстрація місця проживання;

Тема 2. Адміністративні послуги у сфері соціального захисту населення;

Тема 5. Реєстрація нерухомого майна;

Тема 9. Реєстрація земельних ділянок та видача відомостей з ДЗК» (детальніше за посиланням: https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1565272271/).

 

22 листопада 2019 року відбулося відкриття ЦНАП завдяки матеріально-технічної та інституційної допомоги Програми «U-LEAD з Європою», де створено 6 робочих місць з яких 2 віддалені  в селах Клинове та Іванківці. Мешканці та бізнес Сатанівської селищної ради ОТГ можуть отримувати близько 100 адміністративних послуг в сучасному форматі.

 

Впродовж впровадження проєкту дотримано цінностей Програми – сталий розвиток, прозорість та гендерна рівність.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЄКТУ:

  • надано інституційну та матеріально-технічну допомогу Програми згідно законодавчо встановлених вимог;
  • створено систему надання адміністративних послуг із забезпеченням прозорості, відкритості, зрозумілості дій та вчинків влади;
  • покращено територіальну доступність, ефективність та розширено перелік надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам Сатанівської ОТГ;
  • підвищено рівень якісного обслуговування мешканців об’єднаної громади у сфері надання адміністративних послуг Сатанівській ОТГ;
  • підготовлено якісні нормативні документи (регламент, концепція, інформаційні та технологічні картки тощо);
  • ефективно сформовано структуру та штат ЦНАП, навчено персонал;
  • відкрито ЦНАП;
  • проінформовано громаду;
  • підвищено спроможність Сатанівської ОТГ до надання інших послуг через місцевий ЦНАП.

 

БЮДЖЕТ:

Витрати у 2016-2017 роках склали 1 967 218 грн. за кошти бюджету Сатанівської селищної ради.

У 2018-2019 роках надано інституційну та матеріально-технічну підтримку в нефінансовому вигляді за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».

 

ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ПРОЄКТ:

  • Сатанівська ОТГ пройшла в 1 раунд на отримання допомоги Програми «U-LEAD з Європою» у створенні ЦНАП https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1529730901/
  • Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1563880981/

 

КОМАНДА ПРОЄКТУ:

Собков Альберт Іванович - селищний голова, ініціатор проєкту.

Дахновець Алла Володимирівна – координатор проєкту.

Кошалко Валентина Олексіївна – начальниця відділу ЦНАП.

Ренчкаль Анатолій Анатолійович – IT-спеціаліст Сатанівської селищної ради.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь