Трудовий архів Сатанівської селищної територіальної громади
В зв’язку із проведенням адміністративної реформи та утворенням Сатанівської селищної ради територіальної громади та з метою покращення доступності жителів громади до надання адміністративних послуг рішеннями сесій Городоцької районної ради Хмельницької області № 27-13/2017 від 28 березня 2017 року, № 5-61/2020 від 20 листопада 2020 року архівні документи колишніх (припинили свою діяльність) промислових, сільськогосподарських підприємств, установ та організацій різних форм власності селищної та сільських рад, які увійшли до складу Сатанівської селищної ради і зберігались в комунальній установі «Городоцький районний трудовий архів» були передані на зберігання в архівний підрозділ Сатанівської селищної ради.
Станом на 01.01. 2024 року в архівному підрозділі Сатанівської селищної ради на зберіганні знаходяться 31 фонд, що складає 6187 одиниць зберігання архівних документів з кадрових питань (особового складу).
В архівному підрозділі виконуються запити соціально-правового характеру:
- про підтвердження трудового стажу;
- про розмір нарахованої заробітної плати;
- копії архівних документів.
Запит можна подати особисто, через представника, повноваження якого оформлені в установленому законодавством порядку, поштовим або електронним відправленням.
Прийом громадян здійснюється спеціалістом з архівної справи та діловодства у день звернення без попереднього запису.
Перш ніж звернутися в трудовий архів із запитом на надання архівних даних, рекомендуємо отримати консультацію у фахівця з нарахування пенсії в управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.
На запит, на підставі документів, які знаходяться на зберіганні надаються архівні довідки, архівні копії та архівні витяги. Зазначені документи надаються громадянам, як про них, так і стосовно осіб, що знаходяться під їх опікою, а також щодо померлих членів родини та найближчих родичів.
Для отримання довідки (витягу, копії) соціально-правового характеру надаються наступні документи:
- заява (для фізичних осіб в приймальні дні);
- паспорт заявника;
- копія трудової книжки (при її наявності);
- копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали запитуваних документів (для оформлення пенсії з втрати годувальника);
- довіреність, оформлена в установленому законодавством порядку (для уповноваженої особи).
В разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, інформації про зміну прізвища.
При поштовому або електронному відправленні заяви необхідно розбірливим почерком вказати:
- прізвище, ім'я, по батькові в даний час і, обов'язково, прізвище в запитуваний період, (вказати рік зміни прізвища);
- адресу;
- контактний телефон;
- викласти прохання про що запитується довідка: підтвердити стаж роботи в організації або надати відомості про розмір заробітної плати в період роботи.
Термін виконання запиту до архіву не повинен перевищувати 30 днів з моменту реєстрації даного запиту. У рідкісних випадках цей термін може бути при необхідності продовжений, але не більше ніж на 15 днів. Про це в обов'язковому порядку повідомляється заявнику.
Слід враховувати той факт, що не завжди запити потрапляють за потрібною адресою. У таких випадках проводиться пересилання запитів за належністю, а також інформування про це заявника здійснюється в 5-денний термін з моменту надходження запиту в архів.
Спеціалістом з архівної справи та діловодства надається інформація, яка є в архівних документах, але він не уповноважений робити будь-які висновки по тексту, вести підрахунки підсумкових сум заробітної плати заявника тощо.
Надання архівних довідок, копій або витягів на запити фізичних i юридичних осіб, необхідних для соціального захисту громадян, здійснюються архівом безоплатно відповідно до законодавства.
Особистий прийом здійснюється в приміщенні Сатанівської селищної ради (2-ий поверх) в робочі дні – щоденно, з 8.00 по 17.00, обідня перерва 12.00 – 13.00
Поштові відправлення адресуються:
Архів Сатанівської селищної ради, або Сатанівська селищна рада
вул. Бузкова, 135 Ж
сел. Сатанів
Хмельницький район
Хмельницька область
32034
Електронні відправлення:
е-mail: rada@satanivska-gromada.gov.ua,
або через звернення в кабінеті посадової особи на сайті Сатанівської громади
Web: satanivska-gromada.gov.ua
Список фондів
№ фонду |
Назва фонду |
Крайні дати |
Сатанівський комбінат побутового обслуговування, смт Сатанів |
||
Комунальне підприємство Сатанівська аптека № 41, смт Сатанів |