Оголошення про заміщення вакантної посади
Сатанівська селищна рада оголошує співбесіду на заміщення вакантної посади з 04.07.2025: Державний реєстратор відділу ЦНАП Сатанівської селищної ради (без проведення конкурсу, на умовах дії строкового трудового договору, до дати укладання трудового договору з переможцем конкурсу на посаду «Державний реєстратор відділу ЦНАП Сатанівської селищної ради», проведення якого відбудеться після припинення чи скасування воєнного стану)
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення) за спеціальністю право
- Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
- вільне володіння державною мовою;
- вільне володіння персональним комп’ютером на рівні користувача та вільно користуватись програмами MS Offis (Excel, Word)
перелік документів:
1) заяву про участь у співбесіді;
2) згоду на збір та обробку персональних даних;
3) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
4) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
5) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
6) Особа, яка претендує на зайняття посади в органі місцевого самоврядування, до призначення або обрання на відповідну посаду подає шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством. Підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, встановленою відповідно до законодавства;
7) копія документа, що підтверджує рівень володіння державною мовою;
8)Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (довідка про успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної реєстрації);
9) копію першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта громадянина України;
10) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Документи на конкурс приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про співбесіду (по 04.08.2025 включно) за адресою: вул.Бузкова 135Ж, селище Сатанів, Хмельницький район, Хмельницької області, 32034.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається: +380984674580 з 8.00 до 17.00 у робочі дні.