Сатанівська територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Зміни до умов конкурсу на заміщення вакантної посади уповноваженої особи за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Сатанівської селищної ради

Дата: 18.02.2020 10:23
Кількість переглядів: 704

Фото без опису


Додаткова інформація щодо посади уповноважена особа за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Сатанівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища( всі освітньо-кваліфікаційні рівні) юридична освіта або освіта  в галузі фінансів, економіки, менеджменту.
  • Додаткова освіта в публічних закупівлях - буде перевагою
  • Профільний досвід роботи від 3 років - буде перевагою . 
  • Успішний досвід проведення публічних процедур закупівель в системі ProZorro - буде перевагою

 Ключові навички:

  • Знання норм закупівельного законодавства (Закони України “Про публічні закупівлі”, “Про захист економічної конкуренції”, “Про Антимонопольний комітет України”, “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”).
  • Розуміння механізму централізації закупівель, планування та бюджетування – дуже бажано
  • Вільне володіння українською
  • Впевнений користувач пакету програм Office
  • Впевнений користувач системи ProZorro. Знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи.

Вимоги до особистих та професійних якостей:

  • Навички ведення переговорів для досягнення оптимальних рішень та збереження довготривалих відносин з постачальниками.
  • Високі аналітичні здібності та критичне мислення, увага до деталей.
  • Здатність працювати з великим обсягом даних.
  • Високий рівень мотивації та активна громадянська позиція. Порядність, нульова толерантність до корупції, мотивація бути причетним до масштабних змін в розбудові України.

Резюме, мотиваційний лист та необхідні документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення (до 05.03.2020 включно)  за адресою: вул. Бузкова 135 Ж, смт Сатанів, Городоцький район Хмельницької області, 32034

Перелік нормативно-правових документів для підготовки до конкурсу на заміщення вакантних посад апарату Сатанівської селищної ради:

1.Питання на перевірку знання Конституції України

2.Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

3.Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування"

4.Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції"

5.Питання на перевірку знання  законодавства України  з урахуванням специфіки функціональних повноважень

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі заміщення вакантних посад апарату Сатанівської селищної ради:

  • електронна декларація про доходи за попередній рік кандидата на посаду шляхом заповнення відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) та у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації з офіційного веб-сайту НАЗК ;
  • заява на проведення перевірки, що передбачена Законом України «Про
  • очищення влади» ;
  • заява про участь у конкурсі;
  • особова картка (форма П-2 ДС);
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6;
  • копія документа про освіту з додатками;
  • копія паспорта.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь