Зміни до умов конкурсу на заміщення вакантної посади уповноваженої особи за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Сатанівської селищної ради
Додаткова інформація щодо посади уповноважена особа за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Сатанівської селищної ради
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища( всі освітньо-кваліфікаційні рівні) юридична освіта або освіта в галузі фінансів, економіки, менеджменту.
- Додаткова освіта в публічних закупівлях - буде перевагою
- Профільний досвід роботи від 3 років - буде перевагою .
- Успішний досвід проведення публічних процедур закупівель в системі ProZorro - буде перевагою
Ключові навички:
- Знання норм закупівельного законодавства (Закони України “Про публічні закупівлі”, “Про захист економічної конкуренції”, “Про Антимонопольний комітет України”, “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”).
- Розуміння механізму централізації закупівель, планування та бюджетування – дуже бажано
- Вільне володіння українською
- Впевнений користувач пакету програм Office
- Впевнений користувач системи ProZorro. Знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи.
Вимоги до особистих та професійних якостей:
- Навички ведення переговорів для досягнення оптимальних рішень та збереження довготривалих відносин з постачальниками.
- Високі аналітичні здібності та критичне мислення, увага до деталей.
- Здатність працювати з великим обсягом даних.
- Високий рівень мотивації та активна громадянська позиція. Порядність, нульова толерантність до корупції, мотивація бути причетним до масштабних змін в розбудові України.
Резюме, мотиваційний лист та необхідні документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення (до 05.03.2020 включно) за адресою: вул. Бузкова 135 Ж, смт Сатанів, Городоцький район Хмельницької області, 32034
Перелік нормативно-правових документів для підготовки до конкурсу на заміщення вакантних посад апарату Сатанівської селищної ради:
1.Питання на перевірку знання Конституції України
2.Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"
3.Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування"
4.Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції"
5.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних повноважень
Перелік необхідних документів для участі у конкурсі заміщення вакантних посад апарату Сатанівської селищної ради:
- електронна декларація про доходи за попередній рік кандидата на посаду шляхом заповнення відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) та у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації з офіційного веб-сайту НАЗК ;
- заява на проведення перевірки, що передбачена Законом України «Про
- очищення влади» ;
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2 ДС);
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4x6;
- копія документа про освіту з додатками;
- копія паспорта.