A A A K K K
для людей із порушенням зору
Сатанівська територіальна громада
Хмельницька область, Хмельницький район

Зміни до умов конкурсу на заміщення вакантної посади уповноваженої особи за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Сатанівської селищної ради

Дата: 18.02.2020 10:23
Кількість переглядів: 674

Фото без опису


Додаткова інформація щодо посади уповноважена особа за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Сатанівської селищної ради

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища( всі освітньо-кваліфікаційні рівні) юридична освіта або освіта  в галузі фінансів, економіки, менеджменту.
  • Додаткова освіта в публічних закупівлях - буде перевагою
  • Профільний досвід роботи від 3 років - буде перевагою . 
  • Успішний досвід проведення публічних процедур закупівель в системі ProZorro - буде перевагою

 Ключові навички:

  • Знання норм закупівельного законодавства (Закони України “Про публічні закупівлі”, “Про захист економічної конкуренції”, “Про Антимонопольний комітет України”, “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”).
  • Розуміння механізму централізації закупівель, планування та бюджетування – дуже бажано
  • Вільне володіння українською
  • Впевнений користувач пакету програм Office
  • Впевнений користувач системи ProZorro. Знання функціоналу, структури та принципів роботи електронної системи.

Вимоги до особистих та професійних якостей:

  • Навички ведення переговорів для досягнення оптимальних рішень та збереження довготривалих відносин з постачальниками.
  • Високі аналітичні здібності та критичне мислення, увага до деталей.
  • Здатність працювати з великим обсягом даних.
  • Високий рівень мотивації та активна громадянська позиція. Порядність, нульова толерантність до корупції, мотивація бути причетним до масштабних змін в розбудові України.

Резюме, мотиваційний лист та необхідні документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення (до 05.03.2020 включно)  за адресою: вул. Бузкова 135 Ж, смт Сатанів, Городоцький район Хмельницької області, 32034

Перелік нормативно-правових документів для підготовки до конкурсу на заміщення вакантних посад апарату Сатанівської селищної ради:

1.Питання на перевірку знання Конституції України

2.Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

3.Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування"

4.Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції"

5.Питання на перевірку знання  законодавства України  з урахуванням специфіки функціональних повноважень

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі заміщення вакантних посад апарату Сатанівської селищної ради:

  • електронна декларація про доходи за попередній рік кандидата на посаду шляхом заповнення відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) та у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації з офіційного веб-сайту НАЗК ;
  • заява на проведення перевірки, що передбачена Законом України «Про
  • очищення влади» ;
  • заява про участь у конкурсі;
  • особова картка (форма П-2 ДС);
  • автобіографія;
  • дві фотокартки розміром 4x6;
  • копія документа про освіту з додатками;
  • копія паспорта.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь