A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сатанівська об’єднана територіальна громада
Хмельницька область, Городоцький район

Нові роз'яснення щодо субсидій та забезпечення безпеки на дорогах

Дата: 06.10.2018 22:51
Кількість переглядів: 161

Житлові субсидії: нові роз’яснення від мінсоцполітики

  1. Чи зберігається субсидія  у працюючих пенсіонерів?

Часто пенсіонерів вводять в оману, кажучи, що субсидію заберуть якщо вони працевлаштуються. Міністр соціальної політики України Андрій Рева рекомендує не вірити тим, хто розповсюджує таку неправду. Адже єдиний критерій для розрахунку розміру субсидії є дохід людини.

Тому працюючі пенсіонери мають право на субсидію на основі пенсії і заробітної плати. Тим, хто перестав працювати, беруть до уваги розмір місячної пенсії за місяць, що передує зверненню за субсидією.

Якщо пенсіонер перестав працювати, чи вийшов на пенсію, йому потрібно протягом місяця з Декларацією звернутися в управління соцзахисту і допомогу перерахують з урахуванням лише одного доходу – пенсії.

https://teplo.gov.ua/video/151.html

  1. Чи зберігається право оформити субсидію не на всіх прописаних, а лише фактично проживаючих у тещі, якщо її зять купив машину?

Багатьох цікавить питання чи зберігається право оформити субсидію не на всіх прописаних, а лише фактично проживаючих у тещі, якщо її зять купив машину?

Міністр соціальної політики України Андрій Рева пояснює, що якщо теща подає документи на Комісію з питань призначення житлових субсидій з проханням надати їй допомогу не на всіх прописаних, а лише тих, хто фактично проживає, то комісії при райдержадміністраціях та виконкомах міських рад повинні справедливо підходити до справи.

Тобто, якщо зять фактично вже багато років проживає далеко від тещі, а вона потребує допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг, то, безумовно, субсидію їй повинні призначити без урахування доходів її зятя.

https://teplo.gov.ua/video/152.html

  1. Чи впливає кешбек від банку і депозит на отримання субсидії?

Не поодинокими є запитання чи впливає кешбек від банку на субсидію? Міністр соціальної політики України Андрій Рева каже, що ні депозити в банку, ні відсотки від них, ні кешбек не впливають на розрахунок розміру субсидії.

А от виграш в лотереї чи переказ з-за кордону, що перевищує 50 тис. грн, трактуватиметься органами соціального захисту населення як дохід і братиметься до уваги під час розрахунку розміру субсидії.

https://teplo.gov.ua/video/153.html

  1. Чи зберігається право на субсидію у осіб, що перебували за кордоном більш ніж 60 днів?

Міністр соціальної політики України Андрій Рева каже, що сам факт перебування за кордоном не є підставою відмовляти у субсидії якщо людина:

  • отримує в Україні пенсію чи інші офіційні доходи, такі як стипендія, допомога при народженні дитини
  • перебуває на лікуванні, навчанні чи у відрядженні
  • декларує в Україні доходи і сплачує ЄСВ.

До останнього випадку відносяться заробітчани, які вправі задекларувати в Україні свої заробітки, сплатити ЄСВ і на основі цього отримати субсидію.

Також є випадки, коли громадяни України працюють за кордоном офіційно і сплачують там ЄСВ. За посиланням https://www.msp.gov.ua/content/pensii-gromadyanam.html перелік країн, з якими в України є угоди в сфері соціального забезпечення та пенсійного страхування.

Тому якщо такий громадянин сплачує ЄСВ за кордоном і підтверджує це документально, субсидію в Україні домогосподарство, в якому він зареєстрований, має право отримати на загальних умовах.

https://teplo.gov.ua/video/154.html

  1. Чи потрібно в Декларації відображати свій дохід у цифрах?

Міністр соціальної політики України Андрій Рева каже, що в розділі 3 Декларації про доходи у жовтні 2018 року вказуються ЛИШЕ дані про види та суми доходів, інформація про які відсутня в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за 1-2 квартали 2018 року. Зокрема, це може бути дохід від здачі молока, квартири в оренду, доходи від фрілансу чи заробітки за кордоном.

 Ні заробітну плату, ні пенсію, ні соціальні виплати відображати не потрібно. Цю інформацію управління соціального захисту населення верифікує самостійно.

https://teplo.gov.ua/video/155.html

  1. Чи мають право на субсидію на загальних умовах ті громадяни, які здають в оренду пай?

Громадяни, які отримують доходи від паю, вважаються самозайнятими людьми. Тобто за інформацією, яка надходить від податкових органів, вони не є безробітними. Тому для оформлення субсидії їм достатньо задекларувати свій дохід від паю і сплатити ЄСВ.

https://www.youtube.com/watch?v=Jhb-OqPrvXY


Володимир Гройсман: наша мета - 30% зниження аварій і більше тисячі врятованих життів на рік

Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей. Про це заявив Володимир Гройсман під час всеукраїнської наради з питань безпеки дорожнього руху 4 жовтня у Кам’янці-Подільському, де Голова Уряду перебуває з робочою поїздкою.

Аварійність на українських дорогах є надзвичайно високою. Тому Уряд реалізує чітку стратегію щодо безпеки на дорогах України

В Україні рівень смертності та травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод є одним з найвищих в Європі. З 2005 року кількість загиблих на дорогах перевищила 74 тис людей. Кількість травмованих – понад 600 тис. Дорожні пригоди є однією з найпоширеніших причин смертності серед дорослого населення і другою причиною смертності дітей у віці від 5 до 14 років. «Щорічно на дорогах України гине більше 3000 людей. Найгірше, що гинуть діти. Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей», - заявив Прем’єр-міністр України.

Уряд будує нові дороги, але питання безпеки на дорогах не менш важливе. Тому на безпеку цього року виділено 2 млрд грн – Гройсман.

Під час робочої поїздки Володимир Гройсман ознайомився з ходом будівництва дороги Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці біля Кам’янця-Подільського. Це одна з найбільш проблемних доріг регіону. Вона не ремонтувалася з 1970 року, і через складний ландшафт завжди була однією з найнебезпечніших. На цій ділянці гинули понад сто людей щороку. В квітні поточного року тут розпочато капітальний ремонт із розширенням полотна. Всі роботи ведуться за окремою бюджетною програмою, а сам проект  будівництва сформовано з урахуванням вимог безпеки. «Ми будуємо нові дороги, роботи багато. Але про питання безпеки неможна забувати. Маємо жахливі цифри травмованих та загиблих, - сказав Володимир Гройсман. – В рамках дорожнього фонду (цього року) ми виділили понад 2 млрд грн на проведення заходів з підтримки безпеки руху».

Відповідальність водія і система контролю – не для того, щоб карати, а для того, щоб зберегти життя.

Володимир Гройсман заявив, що безпека руху – це комплексна робота. Дороги – лише одна її складова. Інші – персональна відповідальність водія і система контролю за ситуацією на дорогах. «Я не ставлю за мету карати людей. Але ми повинні розуміти і те, що ДТП – це,  окрім іншого, перевищення швидкості і нехтуваннями правилами дорожнього руху - Має бути системний контроль і відповідальність водія. Ставлю завдання - досягти 30%-го зниження  аварій, травм і смертності. Це більше тисячі врятованих життів» - повідомив Прем’єр-міністр. Також він наголосив, що можливості для розгортання системи контролю є – і на законодавчому рівні, і в фінансовій площині.

В Україні стартувала державна програма підвищення безпеки дорожнього руху до 2020р. Це план, який спирається на міжнародні рекомендації.

Крім наведення порядку з масовими порушеннями ДТП (основна причина смертності), один із великих розділів плану - нова інфраструктура:  побудова безпечних пішохідних переходів з освітленням, з острівцями безпеки, побудова великої кількості кільцевих перехресть (програми розбудови інфраструктури безпеки «500-500-1000») та фізична ліквідація концентрації місць ДТП. Для реалізації цієї програми при Кабінеті Міністрів створена спеціальна Координаційна рада з питань безпеки руху, розроблені і затверджені нові норми будівництва доріг.

Володимир Гройсман, прем’єр-міністр України: «Щорічно на дорогах України гине більше 3000 людей. Найгірше, що гинуть діти. Уряд ставить завдання знизити смертність та травмування на дорогах на 30% і опрацювати програму додаткового захисту дітей»

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету міністрів України

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь