Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
Хмельницькою обласною радою оголошено конкурси на заміщення вакантних посад директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» та директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти».
З метою залучення до участі у конкурсах більшої кількості потенційних кандидатів просимо висвітлити дану інформацію у всіх можливих інформаційних ресурсах та розмістити на офіційних ресурсах органів місцевого самоврядування два оголошення наступного змісту:
«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»
Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- громадянство України, вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;
- загальний стаж роботи не менш ніж 5 років, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 1 рік.
Документи кандидатів приймаються у строк до 11 вересня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:
- заяву про участь у конкурсі;
-особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);
- копії документів про освіту;
- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;
- довідку про наявність або відсутність судимостей;
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
- копії паспорта та ідентифікаційного коду;
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- копію трудової книжки.
Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.
Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.
Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.
Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».
«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»
Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- громадянство України, вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;
- загальний стаж роботи не менш ніж 3 роки, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 1 рік.
Документи кандидатів приймаються у строк до 14 вересня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:
- заяву про участь у конкурсі;
- особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);
- копії документів про освіту;
- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;
- довідку про наявність або відсутність судимостей;
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
- копії паспорта та ідентифікаційного коду;
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- копію трудової книжки;
Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.
Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства (закладу) у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.
Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.
Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».