A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сатанівська об’єднана територіальна громада
Хмельницька область, Городоцький район

ОГОЛОШЕННЯ З ВІДБОРУ ВИКОНАВЦІВ РОБІТ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ

Дата: 12.02.2018 16:09
Кількість переглядів: 25

с. Клинове

Інформація Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області про проведення конкурсу з відбору виконавця послуг з виконання робіт із землеустрою.

1.Мета проведення робіт: виготовлення та погодження в установленому законодавством порядку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок із земель державної власності сільськогосподарського призначення з метою передачі в комунальну власність для створення громадських пасовищ.

2.Дані про земельну ділянку.

Село Клинове, Городоцького району Хмельницької області. Земельна ділянка розташована за межами населених пунктів Клинівської сільської ради орієнтовною площею 35,00 га, в тому числі площею 11,00 га (6821283200:02:004), ділянка площею 19,00 га (6821283200:02:015) та ділянка площею 5,00 га (6821283200:03:004).

3. Умови конкурсу:  претендентам на участь в конкурсі потрібно подати до конкурсної комісії документи відповідно до «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів робиться відмітка: «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою» із зазначенням об’єкту  та дати проведення конкурсу.

 У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією про вартість виконання робіт. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).

Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання,  претендент до участі в конкурсі не допускається.

4.Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців :      

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967 та інших актів (далі порядок).
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі осіб платників податків  або копія сторінок паспорта для осіб які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента-фізичної особи - підприємця).
  • згода на обробку персональних даних (для претендента-фізичної особи - підприємця) згідно з додатком 2 порядку.
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента-юридичної особи)
  • копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою і земле оціночних робіт;
  • проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

5.Строк подання конкурсної документації: до 14 березня 2018 року (включно).                   

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів,  вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 22 березня 2018 року о 11.00.

8. Місце проведення: Хмельницька  область, Городоцький район, смтСатанів, вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області (зал засідань).

9. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів, вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

Телефон для довідок: +380964910467.

Контактна особа – Зарічна Т.С.


с. Юринці

Інформація Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області про проведення конкурсу з відбору виконавця послуг з виконання робіт із землеустрою.

1.Мета проведення робіт: виготовлення та погодження в установленому законодавством порядку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок із земель державної власності сільськогосподарського призначення з метою передачі в комунальну власність для створення громадських пасовищ.

2.Дані про земельну ділянку.

Село Юринці, Городоцького району Хмельницької області. Земельна ділянка розташована за межами населених пунктів Юринецької сільської ради орієнтовною площею 45,00 га, в тому числі площею 25,00 га (6821255500:07:001) та ділянка площею 20,00 га (6821255500:06:010).

3. Умови конкурсу:  претендентам на участь в конкурсі потрібно подати до конкурсної комісії документи відповідно до «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів робиться відмітка: «На конкурс з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою» із зазначенням об’єкту  та дати проведення конкурсу.

 У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією про вартість виконання робіт. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).

Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання,  претендент до участі в конкурсі не допускається.

4.Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців :      

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців послуг з виконання робіт із землеустрою за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967 та інших актів (далі порядок).
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі осіб платників податків  або копія сторінок паспорта для осіб які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента-фізичної особи - підприємця).
  • згода на обробку персональних даних (для претендента-фізичної особи - підприємця) згідно з додатком 2 порядку.
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента-юридичної особи)
  • копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою і земле оціночних робіт;
  • проект завдання на виконання послуг з виконання робіт (для претендента на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою), у якому, зокрема, має бути зазначено вид документації із землеустрою яку пропонує розробити претендент, перелік вихідних даних, які має надати організатор, та перелік документів і матеріалів, які будуть представлені за результатами виконаних робіт.

5.Строк подання конкурсної документації: до 14 березня 2018 року (включно).                   

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів,  вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 22 березня 2018 року о 11.00.

8. Місце проведення: Хмельницька  область, Городоцький район, смтСатанів, вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області (зал засідань).

9. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів, вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

Телефон для довідок: +380964910467.

Контактна особа – Зарічна Т.С.


 

Інформація Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області про проведення конкурсу з відбору виконавця робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування.

1.Мета проведення робіт: виготовлення та погодження в установленому законодавством порядку Генерального плану та плану зонування.

2.Дані про населений пункт.

Село Кам’янка, Городоцького району, Хмельницької області. Площа населеного пункту 174,2 га. Кількість населення 512 осіб.

3. Умови конкурсу:  претендентам на участь в конкурсі потрібно подати до конкурсної комісії документи відповідно до «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів робиться відмітка: «На конкурс з відбору виконавців робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування» із зазначенням об’єкту  та дати проведення конкурсу.

 У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією про вартість виконання робіт. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).

Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання,  претендент до участі в конкурсі не допускається.

4.Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців :      

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967 та інших актів (далі порядок).
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі осіб платників податків  або копія сторінок паспорта для осіб які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента-фізичної особи - підприємця).
  • згода на обробку персональних даних (для претендента-фізичної особи - підприємця) згідно з додатком 2 порядку.
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента-юридичної особи)
  • копія ліцензії на проведення робіт із розроблення Генеральних планів та планів зонування.

5.Строк подання конкурсної документації: до 15 березня 2018 року (включно).                   

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів,  вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 23 березня 2018 року о 11.00.

8. Місце проведення: Хмельницька  область, Городоцький район, смтСатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області (зал засідань).

9. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт. Сатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

Телефон для довідок: +380964910467.

Контактна особа – Зарічна Т.С.


Інформація Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області про проведення конкурсу з відбору виконавця робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування.

1.Мета проведення робіт: виготовлення та погодження в установленому законодавством порядку Генерального плану та плану зонування.

2.Дані про населений пункт.

Село Спасівка, Городоцького району Хмельницької області. Площа населеного пункту 121,9 га. Кількість населення 303 особи.

3. Умови конкурсу:  претендентам на участь в конкурсі потрібно подати до конкурсної комісії документи відповідно до «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів робиться відмітка: «На конкурс з відбору виконавців робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування» із зазначенням об’єкту  та дати проведення конкурсу.

 У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією про вартість виконання робіт. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).

Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання,  претендент до участі в конкурсі не допускається.

4.Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців :      

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967 та інших актів (далі порядок).
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі осіб платників податків  або копія сторінок паспорта для осіб які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента-фізичної особи - підприємця).
  • згода на обробку персональних даних (для претендента-фізичної особи - підприємця) згідно з додатком 2 порядку.
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента-юридичної особи)
  • копія ліцензії на проведення робіт із розроблення Генеральних планів та планів зонування.

5.Строк подання конкурсної документації: до 15 березня 2018 року (включно).                   

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів,  вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 23 березня 2018 року о 11.00.

8. Місце проведення: Хмельницька  область, Городоцький район, смтСатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області (зал засідань).

9. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт. Сатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

Телефон для довідок: +380964910467.

Контактна особа – Зарічна Т.С.


 

Інформація Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області про проведення конкурсу з відбору виконавця робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування.

1.Мета проведення робіт: виготовлення та погодження в установленому законодавством порядку Генерального плану та плану зонування.

2.Дані про населений пункт.

Село Юринці, Городоцького району Хмельницької області. Площа населеного пункту 153,1 га. Кількість населення 714 осіб.

3. Умови конкурсу:  претендентам на участь в конкурсі потрібно подати до конкурсної комісії документи відповідно до «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів робиться відмітка: «На конкурс з відбору виконавців робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування» із зазначенням об’єкту  та дати проведення конкурсу.

 У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією про вартість виконання робіт. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).

Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання,  претендент до участі в конкурсі не допускається.

4.Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців :      

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із розроблення Генерального плану та плану зонування за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967 та інших актів (далі порядок).
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі осіб платників податків  або копія сторінок паспорта для осіб які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента-фізичної особи - підприємця).
  • згода на обробку персональних даних (для претендента-фізичної особи - підприємця) згідно з додатком 2 порядку.
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента-юридичної особи)
  • копія ліцензії на проведення робіт із розроблення Генеральних планів та планів зонування.

5.Строк подання конкурсної документації: до 15 березня 2018 року (включно).                   

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів,  вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 23 березня 2018 року о 11.00.

8. Місце проведення: Хмельницька  область, Городоцький район, смтСатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області (зал засідань).

9. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт. Сатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

Телефон для довідок: +380964910467.

Контактна особа – Зарічна Т.С.


 

Інформація Сатанівської селищної ради Городоцького району Хмельницької області про проведення конкурсу з відбору виконавця робіт із розроблення документації із землеустрою щодо інвентаризації земель селища Сатанів.

1.Мета проведення робіт: розроблення та погодження в установленому законодавством порядку документації із землеустрою щодо інвентаризації земель смт Сатанів.

2.Дані про населений пункт.

Селище Сатанів, Городоцького району Хмельницької області. Площа населеного пункту 1 037,8 га. Кількість населення 2 253 осіб.

3. Умови конкурсу:  претендентам на участь в конкурсі потрібно подати до конкурсної комісії документи відповідно до «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967.

Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів робиться відмітка: «На конкурс з відбору виконавців робіт із проведення інвентаризації» із зазначенням об’єкту  та дати проведення конкурсу.

 У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з конкурсною пропозицією про вартість виконання робіт. Конкурсна пропозиція претендентів подається в запечатаному конверті і має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строк виконання робіт (у календарних днях).

Прийняття заяв припиняється за п’ять робочих днів до дати проведення конкурсу.

У разі неповноти, невідповідності наданих підтвердних документів або несвоєчасності їх подання,  претендент до участі в конкурсі не допускається.

4.Перелік підтвердних документів, які подаються на конкурс з відбору виконавців :      

  • заява про участь у конкурсі з відбору виконавців робіт із проведення інвентаризації за формою згідно з додатком 1 «Порядку закупівлі послуг з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах» затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.09.2012 р №579, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26 вересня 2012 року за № 1655/21967 та інших актів (далі порядок).
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі осіб платників податків  або копія сторінок паспорта для осіб які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті (для претендента-фізичної особи - підприємця).
  • згода на обробку персональних даних (для претендента-фізичної особи - підприємця) згідно з додатком 2 порядку.
  • копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ (для претендента-юридичної особи)
  • копія ліцензії на проведення робіт із інвентаризації.

5.Строк подання конкурсної документації: до 22 березня 2018 року (включно).                   

6. Поштова адреса, за якою подаються документи: 

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт Сатанів,  вул.Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

7.Інформація про проведення конкурсу: конкурс відбудеться 30 березня 2018 року о 11.00.

8. Місце проведення: Хмельницька  область, Городоцький район, смтСатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області (зал засідань).

9. Відомості про місцезнаходження комісії, контактні телефони:

32034, Хмельницька  область, Городоцький район, смт. Сатанів,  вул. Бузкова,  135Ж, Сатанівська селищна рада Городоцького району Хмельницької області.

Телефон для довідок: +380964910467.

Контактна особа – Зарічна Т.С.


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь