Сатанівська об’єднана територіальна громада
Хмельницька область Городоцький район

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

Хмельницькою обласною радою оголошено конкурси на заміщення вакантних посад директора  комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» та директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти».

З метою залучення до участі у конкурсах більшої кількості потенційних кандидатів просимо висвітлити дану інформацію у всіх можливих інформаційних ресурсах та  розмістити на офіційних ресурсах органів місцевого самоврядування два оголошення наступного змісту:

«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної  посади директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

-  громадянство України, вільне володіння державною мовою;

- вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;

- загальний стаж роботи не менш ніж 5 років, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 1 рік.

Документи кандидатів приймаються у строк до 11 вересня  2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

- заяву про участь у конкурсі;

-особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

- копії документів про освіту;

- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

- довідку про наявність або відсутність судимостей;

- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

- копії паспорта та ідентифікаційного коду;

- письмову згоду на обробку персональних даних;

- копію трудової книжки.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства  у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».


«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної  посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

- громадянство України, вільне володіння державною мовою;

- вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;

- загальний стаж роботи не менш ніж 3 роки, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 1 рік.

Документи кандидатів приймаються у строк до 14 вересня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

- заяву про участь у конкурсі;

- особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією                  (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

- копії документів про освіту;

- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня  2000 року №1465;

- довідку про наявність або відсутність судимостей;

- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

- копії паспорта та ідентифікаційного коду;

- письмову згоду на обробку персональних даних;

- копію трудової книжки;

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства (закладу) у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».



« повернутися до списку новин